صفحه اصلی | راهنمای تصویری | درباره ما | تماس با ما| سوابق خرید | تایید پرداخت| سبد خرید


صفحه نخست » پایان نامه  » پایان نامه فناوری اطلاعات در برنامه های آموزشی و بررسی روش‌های مؤثر کاربرد رایانه در ایجاد و رشد خلاقیت
توجه توجه توجه توجه توجه !!!!!!

حتما بعد از پرداخت موفقیت آمیز و انتقال به سایت جهت دانلود فایل حتما توجه داشته باشید باید بر روی لینک آبی رنگ جهت دانلود فایل کلیک کنید تا فایل را دانلود کنید در صورتی که صفحه را بسته اید نگران نباشید سیستم بصورت اتوماتیک پروژه خریداری شده توسط شما را به ایمیلتان می فرستد به قسمت اسپم ها هم سر بزنید در صورت بروز مشکل با ما تماس بگیرید تلفن تماس 09350562046- 09198008060

  • پایان نامه فناوری اطلاعات در برنامه های آموزشی و بررسی روش‌های مؤثر کاربرد رایانه در ایجاد و رشد خلاقیت

    نوع: ورد| تعداد: 100 صفحه| دسته: روانشناسی| قیمت: 10500 تومان

    10500 تومان 100 صفحه
بلافاصله بعد از پرداخت میتوانید فایل را دریافت کنید.
فایل بصورت ورد قابل ویرایش می باشد..
درصورتی که بر روی دگمه سبز رنگ(خرید آنلاین) کلیک کردید عمل نکرد حتما اشاره گر موس را بر روی وسط دگمه برده و کلیک کنید.

چکیده :

      در عصر حاضر که دوره پیشرفت فناوری به خصوص فناوری اطلاعاتی و ارتباطی است کمتر حرفه ای را می بینیم که دستخوش تغییر و تحول قرار نگرفته باشد . تولید اطلاعات ، سازماندهی و اشاعه اطلاعات در سایه وجود رایانه و اینترنت شکل تازه ای به خود گرفته است به طوری که نمی توان از تأثیر این ابزار بر انسان چشم پوشید و ابعاد مثبت آن را در بروز استعدادها و خلاقیت ها نادیده گرفت.

با توجه به تأثیر بسیار زیاد این ابزار بر دانش آموزان و کم توجهی معلمین و مسؤولین به این امر مهم ، می بایست کارهای تحقیقی و پژوهشی زیادی انجام گیرد تا همگان به اهمیت این تغییر و تحول پی ببرند .

بررسی آثار رایانه بر رشد خلاقیت دانش آموزان و معرفی شیوه های مؤثر و مفید کاربرد آن در بروز خلاقیت تحقیقات گسترده ای را می طلبد که با یک برنامه محدود امکان نتیجه گیری درست و دقیق محال می نماید و لازم است شاخص های گوناگونی مورد توجه قرار گیرند .

در این پژوهش ابتدا به تعریف واژه خلاقیت از دیدگاه صاحبنظران پرداخته شده است . سپس عوامل مؤثر در بروز خلاقیت ، رایانه به عنوان ابزار آموزشی ، فواید و اهمیت استفاده از رایانه ، علت عدم کاربرد چشمگیر رایانه در آموزش و پرورش ، ضرورت توسعه فناوری اطلاعات و استفاده از اینترنت و مهمتر از همه روش های مؤثر کاربرد رایانه در بروز خلاقیت و . . . مورد بررسی قرارگرفته است .

بر مبنای موضوع پژوهش به ارائه و اجرای پرسشنامه ای کوتاه مبادرت ورزیده شده است .

در پایان توصیه ها ، موانع و مشکلات و شرایط اجرایی کاربرد رایانه در آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفته است .

امید است که در آینده ای بسیار نزدیک به نقش این ابزار مهم بیشتر از حال توجه گردد و تحقیقات گسترده ای توسط طالبان علم و پیشرفت انجام گیرد .

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                صفحه

فصل اول : کلیات                          

ـ موضوع                                                                                                         ۱           ـ سؤال ﺗﺤﻘﻴق                                                                                                 ۱

ـ فرﺿﻴﻪ های ﺗﺤﻘﻴق                                                                                         ۱

ـ روش ﺗﺤﻘﻴق                                                                                                ۱

ـ هدف ﺗﺤﻘﻴق                                                                                                 ٢

ـ ضرورت و اﻫﻤﻴﺖ ﺗﺤﻘﻴق                                                                                  ٢

ـ مفاﻫﻴﻢ کلی                                                                                                 ۶

 

فصل دوم : مبانی نظری ﺗﺤﻘﻴق

ـ نتاﻳﺞ ﭘﮋﻭﻫﺶ های مربوط به روش آموزش به کمک راﻳﺎﻧﻪ                                           ٨

ـ برخی از نتایج تحقیق بین المللی توسعه ICT در آموزش و پرورش                               ۱٠

ـ استراتژی آموزش الکترونیکی در کشورهای اروپایی                                                  ۱٣

ـ مفهوم خلاﻗﻴﺖ از دﻳﺪﮔﺎه صاحبنظران                                                                 ۱۴

ـ رابطه خلاﻗﻴﺖ ، هوش و پیشرفت تحصیلی                                                           ۱٨

ـ رابطه خلاقیت و نبوغ با بیماریهای روانی                                                            ۱٩

ـ خلاقیت در سطح اجتماعی                                                                             ٢٠

ـ دانش                                                                                                        ٢۱

 

فصل سوم : مزایا و محدودیت های سیستم های رایانه

ـ رایانه ماشین دلهره آور                                                                                   ٢٣

ـ محدودیت های رایانه                                                                                   ٢۵

ـ آموزش برنامه ای                                                                                         ٢۶

 

 

عنوان                                                                                                  صفحه

 

ـ انواع برنامه های آموزش برنامه ای                                                                          ٢٧

ـ نتایج پژوهش های مربوط به روش آموزش برنامه ای                                                     ٢٨

ـ ماشین آموزشی                                                                                     ٢٩

ـ آموزش به کمک رایانه                                                                                       ٣۱

ـ مزایای آموزش رایانه ای                                                                                      ٣۶

ـ زمینه های تسهیل کننده توسعه ICT در آموزش و پرورش                                    ٣٨

ـ یادگیری راهی به سوی پرکردن شکاف دیجیتالی                                                         ٣٩

 

فصل چهارم : داده های آماری

ـ ابزار جمع آوری                                                                                              ۵٩

ـ روش جمع آوری اطلاعات                                                                                   ۵٩

ـ یافته های تحقیق                                                                                             ۵٩

ـ جدول شماره ۱                                                                                              ۶٠

ـ نمودار شماره ۱                                                                                               ۶۱

ـ جدول شماره ٢                                                                                              ۶٢

ـ نمودار شماره ٢                                                                                              ۶٣

ـ جدول شماره ٣                                                                                     ۶۴

ـ نمودار شماره ٣                                                                                     ۶۵

ـ جدول شماره ۴                                                                                              ۶۶

ـ نمودار شماره ۴                                                                                             ۶٧

ـ جدول کل                                                                                                    ۶٨

ـ نمودار کل                                                                                                      ۶٩

 

عنوان                                                                                                 صفحه

 

فصل پنجم : وارسی فرضیات و نتیجه گیری

ـ تجزیه و تحلیل یافته ها                                                                                     ٧٠

ـ نتیجه گیری                                                                                                   ٧٠

 

فصل ششم : اراﺋﻪ پیشنهادها و راهکارها

ـ فیلتر کردن راهی برای ایجاد محیط سالم در اینترنت                                                   ٧۴

ـ اثر بخش کردن استفاده از فناوری اطلاعات و اینترنت                                                     ٧٩

ـ راهکارهای گسترش کارآمد و بهینه فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش . . .                        ٨٢

ـ آموزش الکترونیکی برای معلمان                                                                          ٨٧

ـ دیدگاه آرمانی                                                                                                ٨٩

ـ توصیه ها                                                                                                      ٩٠

ـ موانع و مشکلات اصلی در اجرای برنامه آموزش رایانه ای                                                ٩۱

ـ شرایط اجرایی                                                                                                 ٩٣

٭ پیوست ها

٭ منابع

بلافاصله بعد از پرداخت میتوانید فایل را دریافت کنید.
فایل بصورت ورد قابل ویرایش می باشد..
درصورتی که بر روی دگمه سبز رنگ(خرید آنلاین) کلیک کردید عمل نکرد حتما اشاره گر موس را بر روی وسط دگمه برده و کلیک کنید.
10500 تومان 100 صفحه

با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.

  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید

[ پرداخت از طریق تمام کارت های بانکی عضو شتاب امکان پذیر است ... ]
© Copyright asanproject.ir 2011-20013.
Design By Asanproject